Byn

Detta är ett hål i etern.

Idag:
-
Manusläsning
-Sökte ett redan tillsatt deltidsjobb i klädbutik...
-Twin plackers från Apoteket äger.
-Let's dance, Heja MORGAN!
-Sjungit allt jag kom åt i spegelsalen.

Jag tycker bättre om fredagar än lördagar. Det händer ingenting på lördagar. Vill åka in till Sundsvall imorgon. Det hade varit trevligt. Känns som att folk inte är så på. Jag är pank egentligen.

Imorgon:
-
Söka sommarjobb.
-Läsa igenom papprena om andning i sångsyfte.
-Baka bröd.
-Analysera låtar som jag ska sjunga.

Alla elever på skolan har fått lägga förslag på bästa kärlekslåtar i en burk på expeditionen, dessa använder vi på Glacialen den 14/2. Har snöat in en del på Dixie Chicks den senaste tiden, Sheryl Crow har varit med och skrivit en låt på skivan Taking the long way som heter "Favorite year", oh den är fin. Men fan jag gillar verkligen alla låtar på den skivan.

Är trött på att alla har pojkvän häromkring.



Några random bilder från vintern.

1.Byn 2-3. Jag 4.Snötäcket som var i december innan jul 5.Julfestatoo 6. Helena rullar......tryfflar
7.Sonjis <3 8.Blåbär 9.Julfest 10.Discobowling in the Sundbyberg 11. Min lilla kisse :'(


Kommentarer
Postat av: Lisa

roligt att du skriver igen! blev nästan rädd att du hade tatuerat dig, jag är lite any tatoos. haha. din nya bakgrund ser ut som min "välkommen" skylt här. haha. lite kul. den är inte min, men ingick i hyran typ. min granne har det inte lika snyggt, men roligt. typ med arial 16 fet stil, KRISTER. Det tycker jag är lite roligt. och vet du igår, när vi hade laggt på så gick jag typ in i Sven Wolter, det du. och så blev jag såååå godkänd på tentan, sjukt skönt och min lärare är sjukt snabb att rätta, ca 7 timmar senare får man sitt resultat. var ute igår med. var jätte kul faktiskt, lärde känne lite nytt folk och så. fortsätt att skriv! nu ska jag möta jakob vid tåget. kram kram

2009-01-25 @ 10:40:07
URL: http://www.monreduit.blogspot.com
Postat av: Catherine

Tack Jossan! Kul att du är back on track! Läget då?

Kramar

2009-01-26 @ 12:55:16
URL: http://catat.blogg.se/
Postat av: Alina

fina vinterbilder! grym blogg!! :)

2009-01-26 @ 13:02:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Josefine

söt kisse :)

2009-01-26 @ 13:02:48
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0