The prayer

oh, My GOD!

Jag ska alltså på audition nästa lördag till en folkhögskola utanför Sundsvall. Eftersom jag planerar att vara på landsflykt under ordinarie audition-dag ska jag åka tidigare och göra audition till artistprofilen som egentligen har audition den 7/6, ha ha. Jag får komma samma dag och, håll i er, vara på samma audition som de som söker dansprofilen. Det jag ska göra är alltså att DANSA med de som söker just det : dansprofilen samt att sedan framföra ett sångprov. Har fått noter till tre låtar jag har att välja på. Ingen passar bra egentligen. (bla. The prayer).. Ibland vet jag inte vad jag håller på med. Men jag tar det inte så blodigt har jag bestämt mig för. Det är skönt att mina föräldrar låter mig göra vad jag vill i alla fall även om de garvar åt att jag ska dansa (nej, de betalar inte)... Hahaha.

På måndag ska jag vara barnvakt för en kille som är fem år. Dagis har studiedag och fröknarna ska sitta och planera. Denne lille pojke hade ingenstans att ta vägen, så jag får ta hand om honom under dagen och det ser jag faktiskt fram emot. Problemet är bara vad vi ska hitta på. Fröknarna har lämnat mig fri att hitta på det mesta, så jag hoppas på att kunna göra en liten utflykt. Han är rätt blyg, men jag hoppas att vi ska kunna bli kompisar under dagen. Annars blir det jobbigt. I am responsible.


Kommentarer
Postat av: Lisa

men jossan du är ju grym på att dansa ju. =) kommer gå super. shit vad ligger sundsavall. ha skämta. i norrland typ ju. =) lycka till! och med barnet med. det kommer gå bra. hitta på lite olika saker, om det är fint väder kan ni ju göra en picknick. krams

2008-05-02 @ 19:59:05
URL: http://lizarazu.blogg.se
Postat av: Lisa

fiiiina bilder med =)

2008-05-02 @ 20:25:50
URL: http://lizarazu.blogg.se
Postat av: Dina

Kul att det händer lite saker! Hur ska dansaudition gå till då? Ska du förbereda ett eget nr eller blir det ngn form av koreografiövning? Självklart gör du rätt i att ta det hela med en nypa salt; har man inga överdrivna förväntningar så blir man inte heller besviken, men desto gladare om det skulle gå vägen. Får ta och ses någon dag efter nästa helg, när vi båda förhoppningsvis fått lite andrum. Öva på nu! Kram

2008-05-02 @ 21:46:14
Postat av: jossan

Tack för kommentarerna! Nej, jag berättade i telefon att jag inte är så "haj" på att dansa, men jag ska bara vara med i början av dansprofilens prov vilket man sa till mig skulle vara rätt mycket basic-steg. Vi får se hur det går! Det ska bli kul faktiskt!

2008-05-03 @ 10:33:05
URL: http://lamome.blogg.se/
Postat av: Dina

trippeliduuuu, det går nog finfint ska du se!

2008-05-03 @ 14:33:38
Postat av: Lisa

om vi är lediga samtidigt någon gång i sommar kan vi väl dra till Nice då?

2008-05-09 @ 14:30:23
URL: http://lizarazu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0