Blåbärssoppa



För första gången på tre dagar är jag hungrig. Efter träningen i onsdags kväll, som jag tvekade på om jag skulle orka med eftersom jag var totalt utmattad efter jobbet, mådde jag ILLA. Jag kräks i stort sett aldrig. (Undantag 16/9 Nice--> Monte Carlo, borttappade nycklar och arga hyresvärldar). Men det gjorde jag natten till i torsdags. Detaljer som hur många gånger har jag hittills bara avslöjat för nära vänner. Lucky them.. I torsdags fick jag feber också och lyckades väl hålla mig vaken högst fyra timmar det dygnet. Igår var jag groggy, känner mig lite borta idag också. Kosten har mest bestått av blåbärssoppa och drömkakor. (=Socker) Fan vad mycket jag har missat på grund av detta nu då!

Så här var det tänkt att mina dagar skulle sett ut:

Torsdag:

Jobba sista dagen
Mikis vårkonsert.. Kan jag få pengarna tillbaka?
(MANDO DIAO var i stan och jag missade allt. Jävla skit)

Fredag:

Arbetsintervju
Fest och utgång med Anna som fyller 20 idag lördag! Hipp hipp hurra! :)


Och idag är det lika mulet som i onsdags?

Kommentarer
Postat av: Lisa

shit vad tråkigt eller. speciellt mando diao! och jobb chans och typ allt.. hoppas att du mår bättre snart iallafall!! kram

2008-03-08 @ 16:55:26
URL: http://lizarazu.blogg.se
Postat av: D

aja, men vi sågs ju idag och hade det hur trevligt som helst! Det tycker jag väger upp det hela.:)
Så det är bara att fortsätta läkningsprocessen. Bon chance! Haha. 2a chansen o läggdags efter det för mig..wihooo!
Hörs!:) Inga kramar här inte:P

2008-03-08 @ 18:19:44
Postat av: Eve

stakarn :( inte kul att va sjuk :S speciellt inte när det händer massa roligt. MAndo diao :D men du har ju iaf sett dom tidigare, kanske är en liten tröst. Det kommer fler chanser! puss puss

2008-03-08 @ 18:49:06
URL: http://evelaina.blogg.se
Postat av: Lisa

haha.- ja bilden är underbar. läser din mamma min blogg nu med? nu har jag jobbat 9,5 timme och är typ sjuk. det är ju perfekt. min tur med blåbärssoppa!

2008-03-11 @ 17:17:40
Postat av: D

Vad sysslar fröken med? Dåligt med uppdateringar den senaste tiden.. Aja, får man väl ta och plugga istället! :P

2008-03-18 @ 11:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0