Wilkommen, Bienvenu, Welcome!

Pa plats utanfor Paris. Oui, je sais, c'est bizarre. Mais en fait, c'est vrai!

Var och kollade pa Sverige-Grekland matchen igar pa Sports bar i Disney Village. Traffade lite svenskar fran Dinas residens. Det var kul, sedan kom Lisa som en for tidig julklapp :) Jag bjod in henne till min enkla boning for en skon skavfotters sangplats. Nar vi kom hem sag koket ut som ^(**)(&^%, QUEL BAZAR! Grannarna hade atit pizza och inte ens orkat flytta kartongerna... Mais oui. Jag har forstatt att jag bor pa party residenset. Gjort idag: Foljde med Liz till Fantasia varifran hon blev skjutsad till sitt nya hem pa La Loisienne (det betyder alltsa att jag, Dina och Lisa bor pa varsitt residens, men da har vi ju chans att se alla ;) ). Var med Liz, Dina och Lisas engelska rumskamrat i Val d'europe. At min forsta baguette har. Den var god. Har lyssnat pa lite musik inne hos Miny och Patricia. Skulle aldrig berattat att jag sjunger ;) Har just firat att Patricia klarat en exam i sin skola i Luxemburg med lite Champagne. No, I'm not drunked.

Buenas tardes!

Kommentarer
Postat av: Eve

Nu är ni i Frankrike igen! Kommer sakna er :( Ni får ha en upplevelserik och härlig sommar i Paris! Gå till promenadbron en fredag eller lördagkväll, som hette art nått tror jag. Det såg så mysigt ut när alla fransmänn satt där och hade picknick! Jag skulle själv vilja sitta där, men med mamma hmm ja de skulle ju vara roligare med kompisar haha. Vi hörs gumman! puss puss

2008-06-11 @ 23:15:21
URL: http://evelaina.blogg.se/
Postat av: Lisa

ahhh you are so sweet! Love you! kom hit till mysiga La Lousiane snart! Kraaam

2008-06-14 @ 23:36:53
URL: http://monreduit.blogspot.com
Postat av: Dina

Gosh, så sjukt mkt spanjorer överallt..främst i parken förstås.



Hoppas du haft en bra "helg" med grabben. Du vill inte ut o festa i Paris imorgon kväll?



Kraaaam

2008-06-27 @ 18:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0