yeah it sucks


Jag har kassavana, jag är stresstålig, flexibel, har lätt att ta kontakt med nya människor, tar egna initiativ, är lojal och punktlig. Jag är perfekt. Hela tiden, varje jävla dag. Talar alla språk i hela världen och skulle göra vad som helst för att få slava på just ERT företag. Jag sätter dessutom ribban högt och är villig att avancera inom företaget inom ett par år. För jag tänker jobba hos er förevigt.

Ljug ihop en bra smörja om dig själv.  Det räck om en tredjedel är sant. Jag är ung, snabb, erfaren och utbildad. Klart ni vill ha mig för fan! Jag tar gärna provisionslön och jobbar nätter. Yeah, life rocks!


Kommentarer
Postat av: D

Just så ja! :P

2008-01-22 @ 15:03:50
Postat av: millan

känner igen det där ;)

2008-01-23 @ 11:32:52
URL: http://millimilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0