Schkåwwde

Nej, jag vill verkligen ta tag i mitt liv nu och göra någonting av det. Vad vill jag göra? Eller framförallt, vad vill jag jobba med i framtiden?

Det är så svårt.. Jag tänker söka in till högskolan till hösten. Men jag vill inte hoppa på ett program om jag inte är säker på att jag vill läsa det. Visst, man kan hoppa av.. men usch. Näej. Det känns så waisted. Jag är intresserad av så olika saker också. Sjukvård, hantverk och musik. Hm, hur går det ihop? Jag får väl välja någon enstaka kurs till att börja med.

Har varit på en tripp till fina Skövde under helgen med Dinan. Vi var specialinbjudna gäster på Lisas pappas 50-årskalas där vi serverade som vana cafévärdinnor gör. En del disk också, men inget mot arlanda. Jag är diskexpert! Det var väldans kul att se skövde :) Nu kan vi hela staden trots att vi spenderade hela söndagen med en filmmaraton. Billinge backen, Voda, Pim's, en hårsalong, videouthyrning, Aspö gård, centrum, promenadstigen och Skrapan.. haha :) Har förövrigt "Hjälp"-melodin i huvudet.  

  image23

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jossan, jag känner igen mig. men ja gör det som känns bäst. det som du vill helst.. jag är kanske inte rätt person att säga det men jag har tänkt och kommer nog läsa flumm seriösa grejer fast det inte är så smart. för det är det jag vill. man måste allti försöka och testa. man lär sig av sina misstag sen också.. och sånt där.. haha.. jätte fina bilder nu. 28 tags. inte dåligt..imorgon ska jah jobba, se på morgan pålsson och skolka ifrån kinesiskan..

2008-02-27 @ 22:01:57
URL: http://lizarazu.blogg.se
Postat av: Lisa

hej hej, jag har bokat nu och kommer till stockholm fredagen 11 april. så då tänkte jag träffa bo hemma hos dig =).

tack på förhand. Lis

2008-03-02 @ 15:26:50
URL: http://lizarazu.blogg.se
Postat av: jossan

välkommen Lisa!

2008-03-02 @ 22:16:08
URL: http://lamome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0