Alla Disney-hjärtans dag!

Jaa. Man knegar på. Har känt mig halvförkyld i en vecka. Igår bröt det väl ut på riktigt det första jag hörde på morgonen var "Josefiiine, du ser så annorlunda ut idag". Såg nog helt jävla jävlig ut, men var tvungen att jobba eftersom all ordinarie personal har magsjuka. I morse mådde jag illa. Men det varade bara i två minuter, sedan mådde jag bra igen.

Lisa var på besök i helgen, mycket trevligt:) Dina, Lisa och jag var i stan tre gånger på två dagar. Shoppade lite och fikade mycket. Vi träffade också på lördagen Erik, Erik och Kajsa som kom till stockholm :) Trevligt.

Idag har L, D och jag varit på en intervju till Disneyland, Paris. Hm.. känner mig inte helt hundra på det där. Tror för sig inte heller att det gick så bra för mig. Det stod att man skulle förbereda sig på att prata 20 min om sig själv på franska, HAHA. Det behövde man inte alls kunna. Men man skulle däremot kunna berätta vilka svaga sidor man hade. Puh.. jag svarade inte bra på den frågan. Jävla tant.

Sedan kom Karro som åker ut i vida världen imorgon kväll och rånade lite skivor. Det var trevligt.

♥Mamma har köpt winernougat till Alla hjärtans dag :) <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0