(2008-08-02)

Kände mig sa sjukt deskruktiv när jag misslyckats med att ta mig till jobbet, eller mer konstnärligt och skapande destruktiv. Fast jag tog ju mig dit, men jag pallade inte byta om. Träffade Virginie i omklädningsrummet och började nästan grina pa henne, da är det dags att bege sig hem. Kände mig sadär sjukt svag som man bara gör när immunförsvaret inte sköter sitt jobb ordentligt. Sa jag akte hem igen efter att ha ringt och förklarat mig sjuk..fortfarande. Lade mig pa sägen och lyssnade pa musik. Muse, det gjorde mig destruktiv och jag började mala konstiga teckningar. Och det går inte att ladda upp bilderna... Igår kände jag mig bättre men inte bra. Jag måste jobba. Va? har jag å pa datorn? spännande. Jag visste att jag (eller hon: Katrin med rumskamrat) har ä eftersom datorn är tysk, men tangentbordet har förvandlats till ett svenskt. Wow. Snart ska jag äta kall gröt o kolla pa första säsongen av Desperate housewives om windows media player fungerar.. :)

Kommentarer
Postat av: Dina

nämen, stackars jos! Vet exakt hur du känner/kände dig, så du gör helt rätt i att ta hand om dig och INTE jobba. Bra gjort! Solen tittade fram ngn timma här hemma, men nu är det mesta grått o blåsigt igen. Hoppas att det är bättre väder på badstranden imorgon..eller jag kommer iofs fram sent på kvällen, så det blir i så fall på fredag jag förhoppningsvis tar mitt första dopp! Är hur som helst himla nöjd med mitt beslut att åka hem, även om jag i princip inte gjort mkt annat än att glo på tv o ätit, väntat på att få åka bort igen. Nej, nu hoppas jag bara att du snart mår bättre för snart ses vi ju igen vettu!2veckor är ingenting. :D Puss o kram (nej, har ännu inte lyssnat på leroilion-skivan! haha..)

2008-08-06 @ 13:45:36
Postat av: Eve

usch hoppas det går över snart! Snart ses väl vi också :) då kan vi åka och bada! hahah på björnö där vi va förut. Förstår inte varför det alltid blir dåligt väder när jag tar med kompisar dit :S

2008-08-08 @ 19:06:18
URL: http://evelaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0