s-u-r-r-e-n-d-e-r

I feel like giving it all up. It's all coming to me now. There's no time. Why should I rush?

Jobba heltid, ta körkort på alltför kort tid, söka högskolor och folkhögskolor, hålla på med disneytjafset, träna, inte ha tid att träffa kompisar. It's a no no. Nu bryter jag ihop. Allt måste fixas med sådan precision, inget får man slarva igenom och jag klarar inte av att inte ha någon fritid.

Jag vill inte ens gå på högskolan till hösten, bara folkhögskolan. Varför söker jag då? Jag tror jag skiter i det i stället. Det finns alltid något annat att hitta på. När det blir så här mycket stannar jag bara. Då ger jag upp. Något måste ur vägen. Jag är så trött.

Körkort kan jag väl vänta med? Jag måste nog. Trött på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Eve

Men var är du!?! uscha vi måste skärpa oss! när kan du ses? jag är ledig hela helgen som kommer men då ska du och Dina till skövde va? jaja vi får klämma in nån dag i våra almenackor snarast! nu måste jag gå och sova. Har jobbat kväll och vill inte sova, men måste för jag ska upp och jobba imorrn mee. puss puss

2008-04-13 @ 23:50:37
URL: http://evelaina.blogg.se
Postat av: Catherine

ey babe, slow down!
min mamma, som jag inte tyckte visste ngt om stress, sa till mig att jag inte kan tänka att jag måste göra det och det och det utan att jag får tänka "nu ska jag göra det här", ta en sak i taget o ignorera resten.
du har ingen anledning att behöva stressa jossan, ta ett break nu så det inte krävs ett möte med väggen som det gjorde för min del för att du ska inse att det inte funkar att försöka leva trehundra procent.
ses om mindre än en vecka! bisous.

2008-04-14 @ 14:22:18
URL: http://catat.blogg.se
Postat av: Catherine

je t'en prie!
haha, vill du se på stake råder jag dig att kika under min kategori "glitterstänk", där finns ett gäng av mina gamla godingar, många av dom dissningar... det här var bara ännu en (A)

2008-04-14 @ 20:38:00
URL: http://catat.blogg.se
Postat av: Lisa

haha ja mycket bra resa. tack för 4 kommentarer. sånt orkar tyvärr inte jag. nu måste jag räkna matte eftersom det inte blev något sånt i helgen.. kan ju inte komma tillbaka imorgon och fortfarande vara på samma hemska sida.. det lutar mest åt att lotsas att jag har gjort 4 sidor.. haha. shit vad jag är grym...kraaam på dig

2008-04-15 @ 19:39:01
URL: http://lizarazu.blogg.se
Postat av: Eve

uppdatera! :P

2008-04-22 @ 18:57:52
URL: http://evelaina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0