How did it happen?

Trots att min handstil inte är den allra fulaste har jag av någon anledning skaffat mig en utomordentligt ful underskrift. Varje gång jag står i en butik och ska signera ett kvitto med namn får jag panik över att den måste se skitsnygg o professionell ut som de flesta andras (tro mig, jag vet för jag har låtit folk signera många kvitton). Och eftersom press är det som i de flesta fall inte alls får mig att utföra saker på bra sätt, vill jag bli av med problemet snabbt och skriver en jävla ful kråka. J:et brukar bli bra för jag tar det lugnt i början. Sedan mot slutet och efternamnet går det utför.. känner hur expiditen står och kollar och längtar efter att få sluta för dagen, så jag bara drar till med något och ger kvittot en besvärad blick överlämnandes det till kassörskan.

Jag trodde inte att jag var en nervös och stressad person.. Nu måste jag träna på min signatur. Jag ska skriva den 100 gånger, Ok.   


image1
Förlåt, men verkar inte Per-Olof Thörn ha lite samma problem som jag?

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, du, jag och Per-Olof! Du skulle bara veta hur många gånger jag rent av blivit skrattad åt pga min underskrift... Jag har kommit över det, det har fått bli en kul grej istället. Även om man alltid får en liten knut av avundsjuka i magen när man ser snygga underskrifter...

2008-01-09 @ 11:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0